rana_mdova04 QUEEN088 Sag salamat alasiz qucaginiza mendede dusuk olub ilkim qanimda laxtalanma var idi indi 2ncidi 9aya qeder derman qebul edecem laxtalanmanin olmamasi ucun
QUEEN088 rana_mdova04 Menim bibimqızıda sizinkimi axıra kimi derman qebul etdi.Şükür qucağına aldı.İnşəAllah hamımız alacıq.Teki xeyirlisi olsun🤲🏻
QUEEN088 Elilar2225 Can məni kimi başından çox şey keçib.Gobek ciyesi menim oğlumdada boğazına keçdi.Ama özü boynundan çıxartdı.Sen yene uşağın qarnindaki hereketine çox diqqet elə
Elilar2225 QUEEN088 edirem onsuz gun erzinde sabah da insAllah KTQye girecem insAllah ki usagin oksigeni filan yaxsi olar
rana_mdova04 Elilar2225 qorxutmayaq ozumuzu yaxsiya umud edek yaxwi olsun her sey insallah mende arada sancilar olurdu ozumu qorxudurdum bir sey olar deye ama arasdirdim normal imis cox sukur
Elilar2225 QUEEN088 rana_mdova04 insAllah gizlar cox sag olun İnsAllah hamimiz balalarimizi sag salamat gucagimiza alarig🥰💚
QUEEN088 EssoSavve teşekkür ederiz balım bizde sizi seviyoz.Ama bazen bazı hamişler 😅aqressif oluyo.Bence bir-birimize çok iyi davranmamız gerek.Ne de olsa hem kardeş ulkeyiz hemde )karnımızda bebeklerimiz var😊