Elilar2225 urazmoms lütfen herkesin yazısını böyle değiştirmeyin. Azerbaycanlı olduğumuz için normal böyle yazmamız
Elilar2225 QUEEN088 men de😁cunki ne danisdigimizi bilirem yoxsa ele sey var olarda basga bizde basga adam catdirib deye bilmir😁
QUEEN088 rana_mdova04 Sağsalamat uşaqlarımızı qucağımıza alaq.Men də hələ ilk ayidi😅indiden stress qorxudayam
QUEEN088 Elilar2225 He vallah.Dünen idide yazdımki)Azerbaycanli anneler varmi)Ses çıxmadı😅Çox)depresiyyaya düşdüm😄
rana_mdova04 QUEEN088 qorxma her sey yaxsi olacaq 😇 mende ilk aylarda ele idim indi 2ci tirmestre kecmisem esas ilk 3ayi atlatmaqdi allah hamiya sagliqli ovlad qismet etsin🤲
QUEEN088 rana_mdova04 Mende ilk düşük olub uşaqliq boynu qisaliğim olub.İndi şükür bir oğlum var.İndi hamileye yene qorxuram ki🥺yataq rejimi ,düşük qorxusu ağlıma gəlir.
rana_mdova04 QUEEN088 Sag salamat alasiz qucaginiza mendede dusuk olub ilkim qanimda laxtalanma var idi indi 2ncidi 9aya qeder derman qebul edecem laxtalanmanin olmamasi ucun
Elilar2225 QUEEN088 menim basima cox is gelib😁boyreyim genislenib stend goydurmusam narkoz almisam🥲indi de usagin boynuna gobek ciyesi dolanib daha gunum gorxu ile kecir😔menim de bir defe acilisim olub deye gorxarag kecirdirem
QUEEN088 Elilar2225 Can məni kimi başından çox şey keçib.Gobek ciyesi menim oğlumdada boğazına keçdi.Ama özü boynundan çıxartdı.Sen yene uşağın qarnindaki hereketine çox diqqet elə
rana_mdova04 Elilar2225 qorxutmayaq ozumuzu yaxsiya umud edek yaxwi olsun her sey insallah mende arada sancilar olurdu ozumu qorxudurdum bir sey olar deye ama arasdirdim normal imis cox sukur