80ceylan Vildanng bende çok merak ediyorum 14+1 cinsiyet öğrenmedik henüz tahminde buluna bilen var mı ?
Ezgi_hsyn Vildanng 16da olmasında güzel yaklaşık 2 3 hafta sonra detaylı oluyo ondada keisn netleşir en azından süprız olmaz inşallah 🤗🤗🤗🐣
Aselkosunannesi @haklisinesracim https://www.hizliresim.com/s4ev5gr Bana da tahminde bulunur musunuz 🙂
Vildanng haklisinesracim anladım canım teşekkür ederim hepinize hayırlısı olsun tabiki önce Allah bilir 🙏
Durulay3 Hilalkl AA doktorda erkeğe benzıyor demıstı sanki tam inandım gibi 😍😍😂teşekür ederim canım sağlıkla gelsın küçük adam
Aytengedk Hilalkl banada bakarmisin 13+2 yiz ama ultrason kağıdı 12+3 e ait https://imgyukle.com/i/ReHK9o