Vildanng  https://imgyukle.com/i/RWfmVn Bugün doktora gittik doktorum haftaya gel cinsiyeti söylerim dedi sizce ne olabilir ben kız hissediyorum ama tabi Allah bilir önce sağlıklı hayırlı olsun bir oğlum var 🙏
3prens1prensesmom Vildanng bende pazartesi gunu gitmistim kontrole cinsiyet icin haftaya gel soliyim dedi sabirsizlikla bekliyorum erkek olsaydi soyler miydi acaba diye dusunuyorum :)
Ezgi_hsyn Vildanng salı günü gittim bende 11+5di ama doktor direk 16. Haftada söylicm dedi 2li taramaya yaptı geldik ufff böyle gördükçe çok heyecanlaniyrm 🤗🤗🤗🤗
Vildanng 3prens1prensesmom 10+5 haftalığız ☺️ Yaa hayırlısı olsun tabiki Rabbim hepimizin gönlüne göre nasip etsin inşallah 🙏
Nurercan Vildanng iyi de cinsiyet 12 haftalıktan asağı söyleniyo mu ki ben 12+4te gittim kesin bsey demedi
Ezgi_hsyn Vildanng 16da olmasında güzel yaklaşık 2 3 hafta sonra detaylı oluyo ondada keisn netleşir en azından süprız olmaz inşallah 🤗🤗🤗🐣
Hilalkl Vildanng popo kısmı keseye yakında keseyle bir olursa kız deniliyor erkekde popo kalkık oluyor
Dozem Vildanng bende erkek diyorum nubu yukarda duruyo tabi henüz küçük ama doktorunuz haftaya söylerim dediğine göre erkek zaten kendini çabuk belli ettiği için
haklisinesracim Canım çok yüksek ihtimal erkek ben nub vs bilemem kafatası teorisini biliyorum ona göre erkek
Vildanng haklisinesracim anladım canım teşekkür ederim hepinize hayırlısı olsun tabiki önce Allah bilir 🙏