zeynepp1 Kızlr doktorumnyanından geliyorum açılma 5 cm olmuş sancını bekle dedi en son 3 dü 😨😨 çok şaşkınım neden braktı diye sormayın çnkü ben öyle istedim düzensiz sancılarım vardı düzene girmesni bekşyorum her an doğum olablr dedi
Demirssmomm zeynepp1 Canım 5 cm baya bi açıklık aslında. Belki ağrı eşiğin yüksektir. Kaka hissiyatı gelirse sakın tuvalate oturma inaşllah doktorun herşeyi anlatmıştır sana hakkında hayırlısı olsun sağlıklı doğumun olsun 🌸
Sevel zeynepp1 nasıl becerdinjz o 5 cm açıklığı bana da söyleyin😁😁öğlen hastaneye yattım 1cm açıklığın var nasıl ilerledebilirim diye düşünüyor
Bade-Ada Sevel zeynepp1 Bende 38+5 yarın doktor kontrolüm var çok heyecanlıyım yalancı sancılarım var geçen hafta cuma günü 1 cm açıklığım vardı normal doğum çok istiyorum ilk bebek biraz endişeliyim bakalım yarın kaç cm dicek o muayene de beni korkutuyor
Layl Sevel al benden de o kadar bugün baya yürüdüm merdiven inip çıktım açılma olması için az önce de 3 hurma yuttum inşallah doğru yoldayımdır.😂
zeynepp1 ipekveatlas 😨😨😨 ayy zormuydu suni benim 3 cm di istemedim suni etrfmda kötü şeyler duymuştum çnkü
Pcoslubiranne zeynepp1 benimde cok hizli ilerlemisti acilmam ama 5 cmle sezeryan oldum oglum iriymis ve kanalds sıkısmişti.Siz yine de yatis isteyin bence ne olur ne olmaz.pat diye aciliverirsinuz.
zeynepp1 Pcoslubiranne benmki minyon 3 kilo şuan çatımda hafif dar ama kızımda o kiloda doğdu hemencecik doğdu
ipekveatlas zeynepp1 evet zordu yalan yok sancılar nefes aldırmıyo suni verilince.. öule düzenli öyle şiddetliydi ki
zeynepp1 Bade-Ada malesef muane benide korkutuyor çok canım yanıyor bugn yalvardım resmen açıklıga bakmans diye ama çok öenmli dedi🥺
Bade-Ada zeynepp1 Bende yarın için korkuyorum ama senin az kalmış 5 cm açıklık güzel bişey inşallah sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın canım benim bebek 3.400 doktor bu hafta daha da alır normal olmayabilir belki dedi alt rahim çatısımı ne sanırım genişmiş ama üst kemikli ve dar bebek kafası zorlanabilir gelirken dedi ne olur bilmiyorum
zeynepp1 Bade-Ada banada aynısını dedi alt kemiğim braz darmış amaa kızımı normal doğurdum nir sorun olmadı o da 3 kiloydu bu bebişte 3300
Bade-Ada zeynepp1 Maşallah 🧿 yarın bakalım tekrar öğrenicez kilosunu hayırlı zamanda gelsinler inşallah
hunilimom zeynepp1 ne güzel ben 2-4 cm hatırlamıyorum sancım az olunca suni almıştım suyum da gelmisti
eddaaaa zeynepp1 benimde geçe hafta perşembe 4 cmdi ama rahim ağzım kalındı bugün muayene oldum 5-6 cö olmuş açıklığım doktorum rahim ağzın incelmiş dedi eve geldim şimdi doktorum alttan uyardığı için ağrıların başladı çogalmasını ve düzene girmesini bekliyorum canım aynı zamanda doğururuz heralde :)
zeynepp1 eddaaaa benmde baya yumuşamış inşlh bu gece bir acazda doğururz doğurursan mutlka haber et çatlarım😂