sg-happy patoloji ye gönderiyorlar en geç 2 hafta sonra sonuçları çıkıyor neden öldüğüne dair ama hep aynı bişey yok sağlıksız gebelik dediğim gibi sen kürtajdan sonra iyi bi doktor bul adetin düzene girince bebek düşünüyorum bi gebeliğim sonlandı de doktor detaylı bi bakar bişey varmı diye 2. Bebeğimizde düşünce biz eşimle birlikte gittik tedavi gördük en sonunda bende pıhtılaşma çıktı bide her doktor aynı değil ben 2 kere hamile kalmışım o zaman doktor bana sen kısırsın dedi yani neler neler insan çok kötü oluyor dediğin gibi bizde çok yıpranmıştık ağladık ama ona bağlı kalınca olmaz rabbimden hayırlısını iste Allah’a bırak olur inşallah ben 2 yıl korundum diye bana çocuğun olmaz diyordu millet çok şükür korunmayı bıraktığım ay rabbim nasip etti 🌸