zeynepdurunun_annesi sabah 8-9 arası kahvaltı
11-12 arası badem-ceviz-kaju-fındık-fıstık-kuru üzüm
13-14:00 arası öğle yemeği ( yemek yiyelim yoksa bile bir salata mutlaka yiyorum )
16-17 arası bir porsiyon meyve + yoğurt veya ayran
19:00 akşam yemeği
21:30 gibi de annemin kuruttuğu meyvelerden bi kaç tane yiyip kapatıyorum günü
Bakınca çok gibi ama henüz hiç kilo almadım ve bu kadar sık yiyince(hala mide bulantılarından muzdarip, ilaç içmediği gün lavabodan beri gelemeyen biri olarak) az az ve sık yediğimiz için mideniz de zorlanmıyor. Tabi arada bir cips,kola ,dondurma, hamburger vs kaçırıyorum ama yapacak bişey yok 😄 doktorum bu düzende bir beslenmenin sağlıklı olduğunu söylediği için uymaya çalışıyorum genelde.
Bir de günde bir tane soda tüketmeye çalışıyorum + 2 litre de su.