ZeyooZ Pelus anladım. Hayır biz de almadık paket çünkü ben de nesrin hanıma ilk gittiğimde kaç haftalıktım hatırlamıyorum ama çoğu testimi başka doktora gidiyodum yaptırmıştım zaten o yüzden paket almak pek de avantajlı olmayacaktı.
Pelus ZeyooZ benimde öyle,çoğu testim bitti,sadece şeker yüklemem kaldı. Onda da illa bizim hastanede yaptırmalısın demedi,dışarıda yaptırılmış sonuçlara da bakıyor. Klasik özel hastane doktoru gibi değil:))
ZeyooZ Pelus aynen ben de dışarda yaptırcaktım ilk 50lik yükleme istedi hastanede 22 tlye yapıyolar ben de orda yaptırdım uğraşmayım diye. Tarama yaptırdın mı??
Pelus ZeyooZ 22 tl mi fiyat dediler?a çok iyiymiş bende dışarıda uğraşacaktım,şeker yüklemesi için randevu aldınız mı?
ZeyooZ Pelus yok canım randevuya gerek yok istediğin zaman sabah aç karnına gidiosun ödemesini yapıp kanını aldırıyosun. Ama yüklenicek şeker mg a göre fiyat değişiyo 75 ve 100 lükler daha pahalı. Ayrıntılıyı nerde yaptırdın?
Pelus ZeyooZ bana da basit 50ml.yeter dedi,peki şekerli içeceği dışarıdan siz mi aldınız,yoksa hastaneden mi verdiler? Ali İpek’e yaptırdım ayrıntılımı.
ZeyooZ Pelus aa ben de ali ipek e yaptırmıştım😌 hayır hastanede kan alma bölümünde hemen bardağa karıştırıyolar kendileri
GldnTlh0633 azm ben memnunum şimdiye kadar ilgi ve alakası iyiydi tecrübeli olması insanı rahatlatıyor. Biz Doğum paketini 4000liraya aldık ama benim eşimin indirimi vardı normalde ne kadar bilmiyorum. Ayrıca muayene ücreti alınıyor her kontrolde biz onu da vermiyoruz ücreti ordan öğrenseniz daha iyi olur ben size yanlış bilgi vermeyim.
ZeyooZ Esenglemir yaaa ben hamileligimde tanistim bi kac kisiden adini duyunca gidip tanistim sonra kanim isindi ☺️ Sen kacinci haftadasin?
Pelus ZeyooZ evet orada yaptırdım ☺️☺️Sonuç referans değerin altında çıktı,iyiydi ama ben kilo alıyorum:((
ZeyooZ Pelus 🙈kactin kac oldun? Ya bisi diyim mi ben de oyle aman aman yemiyorum ama aliyorum sonucta vucuttaki su ve kan da artiyo