Marttemmuz Medicana seda tamsoy? Lokman hekim elif terzi giden var mı arkadaslar veya dokyprundan memnun olan, suan aklımda memorial de var ama ordan henüz randevu almadaım önce iki doktoru değerlendireceğim... bu ay içinde ikindendr randevu aldm
Pelus Marttemmuz memorial de muhtemelen Nesrin FEner’i duymuşsunuzdur,ben ona gidiyorum,tavsiye ederim
Asli06671 Marttemmuz hacettepe ozel doktor prof. Dr selcuk tuncer ben ona giduyorum ve mukemmel bi doktor
Marttemmuz Tesekkr ederim değerlendirecegim. Bende cok duydum ismini 1haftadır sabah aksm teşefondan hastane ve doktor arıyorum
Pelus Pelinzade 6bin küsür normal,7bin küsür de sezaryen,330da muayene ücreti var. Benim gebelik ilerlediği için pakete dahil olamıyorum ama siz erken dönemdeyseniz paket daha avantajlı.
Marttemmuz Kaç haftaya kadar doğum paketinden yararlanıyoruz yani kaç haftadan sonra yararlanamıyoruz acaba ne zaman almak lazım bilginiz vr mı
Pelus Marttemmuz bazı hastaneler 16.haftadan sonra da farklı paket yapıyorlar,memorial deki opsiyonları bilmiyorum açıkcası🤷♀️🤷♀️
senem4545 Pelus Kendi Sancım Olmayınca Suniden Çok Korkuyorum Başıma Ne Gelicek Bilmiyorum İlk Hamileliğim İnşallah Kolay Geçer 🙁🙄
GldnTlh0633 azm ben memnunum şimdiye kadar ilgi ve alakası iyiydi tecrübeli olması insanı rahatlatıyor. Biz Doğum paketini 4000liraya aldık ama benim eşimin indirimi vardı normalde ne kadar bilmiyorum. Ayrıca muayene ücreti alınıyor her kontrolde biz onu da vermiyoruz ücreti ordan öğrenseniz daha iyi olur ben size yanlış bilgi vermeyim.
Pelus ZeyooZ oh be güzel🐣🐣Ben Nesrin hanıma yeni başladın gitmeye ama çok sevdim,ayrıntılı ultrasonda olumsuz bir haber almıştık,saolsun bizi çok rahatlattı🌸
ZeyooZ Pelus yaaa çok tatlı kadın ☺️ Hocam varisim çıktı diyorum olur o herkeste çıkıo dio, hocam midem yanıyo duramıyorum diyorum, çok normal şurup yazayım geçer dio. Mesaj atıyorum mesela endişelenme takip et dio. Çok relax bi doktor. Paket mi aldınız?
Pelus ZeyooZ evet kesinlikle öyle biri🌷🌷🌷Paket alımı konusunda geç kaldığım için malesef,ücretli olarak gidiyorum, Doğuma fazla zaman kalmadığı için maddi olarak çok sıkıntı olmayacak diye düşünüyorum. Siz paket mi almıştınız?
ZeyooZ Pelus anladım. Hayır biz de almadık paket çünkü ben de nesrin hanıma ilk gittiğimde kaç haftalıktım hatırlamıyorum ama çoğu testimi başka doktora gidiyodum yaptırmıştım zaten o yüzden paket almak pek de avantajlı olmayacaktı.