Tunahan_rumeysa16 -MinikveAnnesi- ben erken kalktigim için yemegimide erkenden yapıp aradan çıkartıyorum :D taze fasulye ve pilav yapmıştım sabahtan akşama doğruda yanına salata veya cacık yaparım belki. Yemeği erkenden yapınca kendimi rahat hissediyorum :)
Tubaberen -MinikveAnnesi- artık tükendim 🙄kızım yemek ayırıyor ve bu beni çok yoruyor hergun .. sulu köfteli patates yemegi var dünden birde mantar kizartacagim. Mantı yada makarna birde mercimek corba salata yapacağım inşallah.
-MinikveAnnesi- Sevvalkaya bende gittim buzdolabının kapağını actım sebzelige felan bi baktım geri kapattım geldim oturdum 😄😄
-MinikveAnnesi- Tubaberen kaç yasında acaba benimde esim sebze yemeklerinden hoşlanmıyor pek 😂😂 afiyet olsun 🌸
Tubaberen -MinikveAnnesi- 4.5 yaşında herswyi yerdi pırasa bile okula başladı yediği şeyleri de yemez oldu 🙄 çok şükür eşim makarna hariç yemek ayırmaz bide o ayırsa cildirirdim heralde 🤣 Allah yardımcımız olsun 🌸💜evde 1 kişi yemek ayirinca çok zor oluyor gerçekten .
-MinikveAnnesi- Kubrailkan geçen gün taze fasulye alayım dedim sebzeci fiyatı söyleyince geri bıraktım 😂😂 biraz daha ucuzlasın da bol bol yiyelim özledim vallahi yaz sebzelerini
annesinin_beybisi -MinikveAnnesi- mısır keşkeği , lahana sarması , yoğurtlu kırmızı biber . artik ben de ne yapacagimi şaşırıyorum ortaya karışık birseyler işte buna şükür 😀
-MinikveAnnesi- Tubaberen belki etrafındaki arkadaslarından etkileniyordur geçiş dönemidir umarım çok sürmez 😂 eşim spagetti hastası makarna olacaksa mutlaka spagetti olmasi lazim 😂😂 sebze yemeklerini de üst üste pisirmemek icin icine biraz et vs karıştırıyorum sırf sebze olmasın diye😂😂
Kubra_elif_ahmet Budiss_Moms Menülerimiz aynı börek hariç onun yerine kaşarlı mantar yapıcam en azından öyle düşünüyorum…. Hiç bişey yapmaya da bilirim sanırım çok uykum var 😂
Ebruu91 annesinin_beybisi tahmin ettim mısır keşkeği yazdığınızda 😊 annem ve eşim sinoplu benimde çok severler
Tubaberen -MinikveAnnesi- evet arkadaşları etkiliyor malesef ve senin yemeklerin gibi olmuyor diyor 🤣anne yemeği başka tabii alışkanlık aynı tadı arıyorlar. Çok teşekkürler insallah. Çözüm bulmuş olmanıza sevindim 🌸çünkü sebze çok önemli birde hergun insan et tavuk nerden bulacak şu zamanda bide 😏