Emisse merhaba bu 6. Anlatışım bdndn 😅 sana da söylim benm hep 0,100 çıkardı adetim 3 gün 5 gün geçse de ben hep 0,100 gördüm en son şüpelerim ve anlattığın ağrıları sızıları çektim ben hamileyim dedim o zmn 4 gün vardı erken gebelikte aşırı silik gördüm ertesi gün 3 gün kala adetime kanım 6,43 çıktı ve bana adetine yakın değerler böyle çıkıyor dedi :) hemşireye içimden ay hoşt sen çok biliyon ben ilk kez böyle bi değer gördüm dedim neyse ben bekledim 3 gün tam adet günümde verdim 86,66 kıza gösterip içimden yine kapaak dedim yani bekle biraz en fazla 1 hafta daha bekle bence kan ver baktın yok öyle söktürücü kullan bi kadın 3 ay adet görmüyor ne kan ne idrar hepisi negatif söktürücü bile içiyo 15 gün geçiyo halen adet olmuyo ve hamile olduğunu görüyor :) ay yoruldum yazarken inşallah gönlüne göre olur herşey