mrvasln Deniz2961 daha önce hiç muayene oldunuz mu numunede ilk randevu aldım dediniz ya onu ne olur olmaz muhakkak gidin sonraki gittiğinizde en azından ben hastasıyım diyebilirsiniz
Deniz2961 mrvasln yok işte ayın 18 aldım grev mi ne varmış o zmn da doktr clsiyr mu clsmiyr mu bilmiyorum ki
mrvasln Deniz2961 onu hiç bilemiyorum sen gene randevu yokla almaya çalış sonraki günlere. Bunların grevleride bitmedi gitti
mrvasln Deniz2961 hastaneyi arasana sor bir var mı grev diye söyle ben bu kadarlık hamileyim kontrolüm var Gümüşhane’den geleceğim diye belki bişey söylerler