Deniz2961 canm ben geçen hafta gittim kan uyuşmazlığı iğnesi icin dediğin gibi çok zor randevu buldum istediğim doktora yoktu zaten mecbur Abdülkadir baltacıogluna aldım iğnem olduğu icin doktora randevuda sıkıntı yaşadığımı söyledim yok randevu dedim sen randevu bulamadığında gel ben seni alırım dedi gene başka bir doktor numunede ama hangi doktor hatırlamıyorum görümceme gel alırız demiş sen zaten doğuma yakınsın gitsen doktorun sekreterine desen Her halükarda alır seni olmazsa acildende alıyorlarmış hamile olduğun icin