Nananusha bi de 32+5 olduk ama henüz alınacak çok şey var :( yurt dışında öğrenciyim tezimi 2 haftaya bitirip öyle son hazırlıkları yapmak istiyorum. Umarım geç kalmam. Göbeğimin altında çatlaklar var ve kuyruk kemiğim ağrıyor ama bebeğime kavuşmama az kaldığı için çok mutluyum 😊
Aysehatun kalkan ne için kullanılıyor anlayamadım biraz bahseder misiniz?