Ffatma Ayseee01 ilk gebeliğimde hiç böyle değildim ya böyle diyenlere şaşırıyordum şimdi bana da oldu 😭
azizehazal Ben de 6.aydan sonra sürekli wcdeydim. Doktora sordum ama normal dedi. Normal değilmiş bebek böbreğime baskı yaptığı için idrar yollarimda sorun oluşmuş. ameliyat oldum mecburen
Ffatma betiizimm valla zor yaa ben kızıma hamileyken hiç böyle değildim üstelik kilolu da bir bebekti . Şu içmeye korkar oldum 😄 kızımın adı da Betül bu arada
Vicibici Ayseee01 daha 14. Haftanın içindeyim geceleri wc uyanmaktan uyuyamıyorum😂 akşama su içmeyi bırakıyorum ama yine de bana mısın demiyor bu su nerden geliyor🤔😂