Okyanus1 biz pozitifi görebilmek için 2,5 yıl bekledik. Bu yaşadığınız bekleyişi daha uzun süre yaşadım kimisi de benden daha uzun.
Tüp bebek ilaçlarına başlayacağım ay hamile olduğumu öğrendim. Allah’ın bize çizdiği bir yol var. Lütfen kendinize bu kadar yüklenmeyin , bu kadar erken ve çok test yapmayın, kendi iyi oluşunuza odaklanın , size iyi gelecek şeylere,değerlerinize daha fazla zaman ayırın.
Bebekten önce kendi iyilik halimize odaklanmamız gerekiyor ki bebeğimiz de bizi seçsin, sağlıkla dünyamıza doğsun.
Çok dua ediyorum. Allah’ım hak eden, bekleyen herkesin kucağını doldursun