Bende hemşireyim. 24 haftalıkken izne ayrıldım 6. Gün resmi gazetede covid 19 genelgesi kaldırldı diye yayınlandı. Anında hastane gruplarından konuşulup işe çağrıldık. Şuan tam 30 haftalık gebeyim.Genelge de bize haksızlık vardı.Detay yoktu. Ben boşuna 5 hafta çalışmış oldum. Ben sanmıyorum ki bu 5 haftayı bize geri versinler. Anında işe çağrıldık ama bu yazıdan dolayı ben hastanemden bir bilgi alamadım. İzin sürem 2 hafta kalmış olsada Umarım doğrudur yarın bunun peşine düşecem. Gerçekten yazık…