piyaz ilk sağlık bakanlığını aradım birbirlerinden haberleri yok. Yok böyle bir şey dediler. Sonra Ankara sağlık müdürlüğünü aradım evet bize böyle bir yazı geldi kullandırmaya başladık izinleri dediler. Sonra tekrar bakanlığı aradım yazının çıktığı birime ulaştım. Yazı sadece sağlık bakanlığı çalışanları için geçerli diğer kurumlar için şu an söz konusu değil dediler.