Mrb benim 3 gebeligim 2 kizim var bu erkek kizlarim 18 19 da anlasilir bariz sekilde kirpirdardi hep daha önce de actim bu postu 19 4 oldum çikolata da yiyorum ama yok denilecek kadar az 19 20 haftada artik baya hissetmem gerekmezmi sizde durumlar nasıl 18 de dktr ufak daha oynar ilerde demişti her bebek degisiyor ondan mı böyle oynamiyor tembel mi yoksa erkek diye mi veya sağlık durumu için dusunmye basladim artik ya !… bebek dedigin tekme atar doner ben burdayım der karnim sisiyor yiyorum mahsalah ama az oynuyor pit seklinde sizce normal ki?