Eminecak 1234momsss ay valla benim alnım da oyle. Stres sivilcelerine benziyor minik minik isilik gibi. Doktora sorarana bana da yanit verir misin ne dicek ben hep sormayi unutuyorum.
Dilara71 SbhtYlmz aynen bende cok zor gunler gecırdım içerken am gecti ve cok guzel olmuştu getı başladi
Dilara71 SbhtYlmz evet kulanılmıyo zaten hamıle kalmadan once kulandim ve yuzum cok guzeldi hamıle kalınca gerı başladi
SbhtYlmz Laylaycizi_96 yok hayır çıkmıyor bnm şuan sivilcelenmem tamamen hamilelikten yoksa bu bahsettiğim tedavi gerçekten çok etkili ama kafanıza göre asla kullanmayın dr kontrolünde heleki hamilelikte asla kullanmayın
Laylaycizi_96 SbhtYlmz tabiki kafama göre kullanmam zaten doktor raporlu bi ilaç kimse kafasına göre alamaz ben emzirme dönemim bitsin insallah istiyorum tedaviye başlamayı sanırım emzirirken de kullanılmaz
cennet_aka27 Dilara71 kızıma hamile iken çenem de leke olurdu geçerdi tekrar gelirdi kendiliğinden 12 haftalık hamileyim şimdi alnım sivilce tarlası gibiydi minnak minnak sivilce 😂 ergenken bile olmayan sivilceler çıktı bu yaşımda
Cdem21 simayorunn benimde öyle ya ergenlikte hiç çıkmamıştı regl olacakken de 1 en fazla 2 çıkardı şuan sırtımda bir sürü var yüzümde de sayısı yok😂minik minik bir sürü
SbhtYlmz Laylaycizi_96 evet evet emzirme sonrası kullan belkide geçicidir geçer kullanmak zorunda bile kalmazsın☺️