Umay255 Simsimblog kendin için en iyi terapi yürüyüş yapıp arkadaş cevrenle gezip birşeyler yapman çok fazla evde Durma kuzum ❤️
Simsimblog Umay255 Vallahi doğru dediniz sürekli evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum işten ayrılınca eve kapadım kendimi☺️ Teşekkür ederim❤️
Neslihanarslan06 Simsimblog tardyferon kullanıyorum. Çok iyi geldi kabız olmadım. Demirim 4.5 den 12 lere çıktı
Umay255 Simsimblog çocuk olunca zaten cikamiycaz çok gez aman bidami gelcez dünyaya 😁😁 havalarda güzel