deletedmom205 Dilek21 bende bugün ayrıntılıya girdim biri kiza biri erkeğe bnzio dedi ama kesin bişey diyemem bir ay sonra bidaha gel bakalım dedi
Twinmomtobe deletedmom205 kaç haftalık oldunuz acaba ben de yarın 20+4te detaylı ultrasona giricem çok umutluydum netleşir diye ama inşallah hayılısı olur hala ihtimal veriyor bana da doktorum ☺️
deletedmom205 Twinmomtobe netlesir inşallah girerken çikolata ye yarım saat önce bebeğimin biri 17 hafta diğer bebeğim 18 haftalik
Twinmomtobe deletedmom205 ben çikolata yiyemiyorum malesef gebelik şekerim var şekerli şeylerin tadını unuttum diyebilirim ☺️Çok teşekkür ediyorum