denizmanzarasi Yasmn07 canım 6 aya yakın ilaç tedavisi uygulanıyor belki aşılama yapar bu ay genelde öyle ilerliyorlar benim de öyle olacak olumsuz olursa aşılamaya geçicez
Zeyna27 denizmanzarasi şimdi evet çizgi var yarın da sabah ilk idrar ile yap değişiklik varsa bebiştir benim 10. Gün sıfırlanmış olurdu yanılmıyorsam maksimum 11 oldu bence bide hiç silinmediyse yüksek ihtimalle bebektir çünkü mutlaka siliniyor
Yasmn07 Zeyna27 hayır hiç kullanmadım o da klomen gibi bir ilaç mı ben 3 ay kullandım klomen doktor bi daha veremem dedi
Zeyna27 Yasmn07 evet klomenden daha etkili adetin 3. Günü alınıyor yani bende yumurta 1 tane geliştirdi ama çok güzel bi kaliteli yumurta dedi gebelik oluşmadı daha sonra ara vermeden klomenle devam ettik o ay gebe kaldım
Yasmn07 Zeyna27 yarın gideyim doktora eğer kist felan oluşmadıysa inşallah dediğiniz ilacı verir üçüncü günüm zamanım gitmesin
Yasmn07 denizmanzarasi hepsini peş peşe mi kullandınız veya ara verdiniz mi acaba kist oluşmadı değil mi
Zeyna27 Yasmn07 adet olduysanız kist olsa bile ilk gün atıyorsunuz küçük kistler olabilir belki ama her adette atılan cinsten
denizmanzarasi Yasmn07 canım klomen sonrası ara verdim femera bende kist yaptı iki ay önce doğum kontrol hapı kullandım 1 ay şimdi tekrar onu kullandım bakalım sonuç ne olacak yoruldum artık ilaçlardan Allah sonunu hayır etsin
Kuzucugunannesi Yasmn07 son adetimden snra yani 23 marttan sonra gitmiştim bi sıkıntı yok demisti o zman hamile degildim adet olnca tekrar gel demişti klomene tekrar başlarız ama 23 martta som adetim oldi korkma stres yapma belki ondan sonra tutar