denizmanzarasi Ovitrelle iğnesi sonrası 12.gün bitiyor 13’e giricem kızlar çok idrar bekletmeden test yaptım az önce tekrardan yine çizgi çıktı hala iğne etkisi olabilir mi🥺
Kuzucugunannesi denizmanzarasi canm ben catlatma ignesini kullandim ve adet oldum daha sonra o son adet oluşum oldu son adet tahm 23 mart bakalm dr gidicem bebek varmi yokmu die evde ve kan testi pozitif cıktı ama henuz dr gitmedim rabbim sanada hayırlı bir şekilde nasip etsin
happykis12 denizmanzarasi bence artık iğnenin etkisi geçmiştir canım kan testi ver bence ☺️ Benimde çatlatma iğnesinde 8. Günüm bugün doktorum 14. Gün test yapmamı söyledi☺️
Zeyna27 denizmanzarasi diğer testlerle kıyaslama yapın eğer koyulaşma varsa bebektir ben gecikmemin 4. Günü yaptım kop koyu çıktı
Selmaeymen denizmanzarasi 3 veya 4 eylülde aynı iğneden oldum, 18 eylülde test yaptım pozitiftim 🥰 şimdi de doğumu bekliyoruz, inşallah vardır bi kan testi verin bence 💙💙🌸🌸
Yasmn07 Kuzucugunannesi adet olduktan sonra bir daha doktora gittiniz mi acaba ne zaman gittiniz bende 13.günde adet oldum ne yapıcağımı bilemiyorum
Kuzucugunannesi denizmanzarasi teşekkür ederim canim bu guzel gecenin hayrına seninde hayrli haberini almak nasp olsn
denizmanzarasi Zeyna27 canım benim testlerim hiç silinmedi o yüzden kıyaslama da yapamıyorum ama hala iğne etkisiyse helal olsun o iğneye 13.güne girdim artık https://resimyukle.io/r/3syTydTpSz
denizmanzarasi Yasmn07 reglinizin 2.veya 3.günü gidin doktorumu bana öyle söyledi regli olursam o tarihlerde tekrar gelmemi
Kuzucugunannesi Yasmn07 son adetimden snra yani 23 marttan sonra gitmiştim bi sıkıntı yok demisti o zman hamile degildim adet olnca tekrar gel demişti klomene tekrar başlarız ama 23 martta som adetim oldi korkma stres yapma belki ondan sonra tutar
denizmanzarasi Yasmn07 canım oluyor çok muayene oldum ben regliyken, kimi doktor alttan bakıyor kimi karından
Zeyna27 denizmanzarasi şimdi evet çizgi var yarın da sabah ilk idrar ile yap değişiklik varsa bebiştir benim 10. Gün sıfırlanmış olurdu yanılmıyorsam maksimum 11 oldu bence bide hiç silinmediyse yüksek ihtimalle bebektir çünkü mutlaka siliniyor
Yasmn07 denizmanzarasi peki yumurtalıklara mı bakıyorlar çatlatma iğnesi bende işe yaramadı o yüzden soruyorum
denizmanzarasi Yasmn07 evet canım kist var mı ona bakıyor ve yumurtanın bu ay ki durumunun kritiğini yapıyor, ilaç tedavisi ilk defa uygulandıysa 2.ye başlıyorlar genelde femera mı kullandın klomen mi
Yasmn07 Klomen kullandım 3 ay bi daha veremem kist oluşabilir dedi ama benim yumurtalıklarımda ilaçla büyüyor nasıl yapar bilemiyorum
denizmanzarasi Yasmn07 canım 6 aya yakın ilaç tedavisi uygulanıyor belki aşılama yapar bu ay genelde öyle ilerliyorlar benim de öyle olacak olumsuz olursa aşılamaya geçicez
denizmanzarasi Selmaeymen hayırlı olsun canım doğumun sağlıkla gerçekleşsin 🥰 testinin resmi duruyorsa paylaşabilir misin🌸