Tgb_123 inşallah canım ya olmaz mı sabahları çok kötü oluyorum gözümü açar açmaz başlıyor mide bulantım canım aç karna Bi bulantı hapı bide foliaksit kullanıyorum hapları attıktan sonra tuzlu kreker yiyiyorum o zaman bastırıyor bulantısı sizin var mı canım bulantı benim şuan 7+6