esmaozdemir76 Suleehamdi ben de 8+4 deyim benimde oluyor gün icinde öyle ağrılarım dinlenince geçiyor
Kuzucugunannesi Ayseport ayyy cok sevindim saglikla alıriz insl kucağımizza ben gitmedim henuz haziranda gidicem
Ayseport Kuzucugunannesi kanama alanı da var biraz dedi progestan verdi ikinci çocuğum benim ilki çok zor geçmişti inş bu öyle geçmez hiçbişe hissetmem
Sumeyyeabdi Suleehamdi bende 9+5 im..bndede oldu az önce sol tarafım ağrıdı bid3 adet olacakmisim.gibi agri hissettim geçti yerleşiyorlar sanırım daha solda bebek bnde bastan beri kalp sesini duyuyorum elimi koyunca 😚
Karaca99 Ayseport bebegin boyu ne kadar bende 7+3 biliyordum 10 mm cikti doktor 6 kusursun dedi bana da
Ayseport Karaca99 6+5 de 8 mm çıktı bnce çok takılma bunlara doktor iyi diosa bişe yoktr onlar anlıolar
Meryeeem10 Suleehamdi Endişelenme 2. Gebeliğime 8haftalık hamileyim kasık karın bel ağrısı ilk aylarda olur bebeğin karnında yerleşiyordur oda sana ağrı yapıyordur
Sumeyyeabdi Suleehamdi inslalah sağlıkla gelsinler bebisler evet olablir ara ara bazı haftalarda oluyor 23ne gideceğiz inslalah iyiyizdir 🥰🤲
Elibo Suleehamdi benimde olmustu buyume agrısı dediler. Ama yınede doktor her agrı buyume agrısı olmayabilir tabi cok rahatsız olursan git dojtora dedi
Suleehamdi Elibo gittim zaten bugun doktora kontrol vardı, canım bi bulantı için hap bide progestan verdi ama vajinal fitil olarak nasıl yapacam bilmiyorum ağrı içinde kanama yoksa önemli değil dedi
Suleehamdi Sumeyyeabdi iyiyiz canım çok şükür kalp atışını duydum dediğim gibi bulantı hapı, ve karın ağrısı var 2 gün oldu sadece geçti dedim onun için de progestan verdi ama vajinal fitil olarak nasıl yapacam bilmiyorum 🤦♀️🤷♀️
Sumeyyeabdi Suleehamdi bulantı icin mi verdi vajinal fitili o da zor ’ya inslalah bulantilariiz gecer ilk tede yoktu bulantı falan şükür bu gebelikte de yok
Suleehamdi Nazendehanim canım bugun gittim doktora kalp atışını duydum çok şükür bulantı için Bi hap verdi bide karın ağrısı oldu 2 gün sonra geçti ama onu söyledim doktorda progestan verdi ama vajinal fitil olarak nasıl yapacam bilmiyorum 🤦♀️ 🤷♀️
Nazendehanim Suleehamdi gözün aydın canım çok sevindim ❤️ düşük tehlikesiyle ilgili bir şey söyledi mi genelde kanaması olanlara veriliyor diye biliyorum . Vajinadan fitili sokacaksin zor ama kendin yapacağın için daha rahat olursun öncesinde kendini biraz gevset duş al belki daha rahat olur
Suleehamdi Nazendehanim teşekkür ederim canım yok hayır düşük tehlikesi ile bişey demedi doktor. Nasıl yapacam bilmiyorum keşke hapını verseydi
Suleehamdi Sumeyyeabdi hayır karnım ağrıdı 2 gün o yüzden verdi fitili canım bulantı için ayrı Bi hap verdi