Ebrar_63 Benim ilk gebeliğim ama her hafta gidilmiyor ki zaten. Bende her hafta gitmiyorum, gitmem de 23 haftalığım. Detaylı ultrasona girdim mesela 21. Haftada , gitmişken kendi doktoruma da uğradım ama ultrasonla baktırmadım, sonuçta detaylıdada muayene oldum diye. Ayda 1 gidiyorum. Hiç gitmeyenlere istinaden söyledim. Kimisi neredeyse doğum yapacak hastane yüzü görmemişler. Iyi cesaret valla. Insan en azından yüzünü, cinsiyeti falan merak eder isim vs. düşünür. 🤷🏼♀️🤗