Basaktrk N_3637 kız 8 mg çok yüksek değilmi benim anneannem kanser hastası oda kullanıyordu terapiden sonra mide bulantısına karşı onada 4 mg vermiş doktor
Basaktrk Zeynppppp ya İnan biraz azarsa hiç değmez ama işte midede yemek kalmıyor kusmaktansa 10 günde bir alıyorum 😩
Basaktrk Zeynppppp son 1 tane kalınca koşa koşa yenisini almaya gidiyorum korkudan 😂 neyse olsun bugünlerde geçecek
Zeynppppp Basaktrk ben ilacımı içtimde şimdi ya yine kustum sanırım yarına fayda eder ayakta duramıyorum bide çocugum var bugün kafaya takıyorum nasıl ayağa kalkıcam ben 😢
N_3637 Basaktrk 37. Haftadsyım doğunca geçecek inşallah 😅😅 Allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun herşey cok zor 🤲🏻🤲🏻 millet boşuna koluna canım anam dövmesi yaptırmıyor 🤣🤣
Delimavi Bana ilk gittiğim dr yazmıştı ama hiç kullanmadım ağır yan etkisi olduğu için prilam kullandım hep