Eflinisa Bence 1 hafta daha bekle benimde 7 haftam doldu duyulmadı vajinal ultrasyonlan bakıyo ben istemedim 1 hafta sonra gel duyulmazsa yine vajinal ultrasyonlan bakılacak 8 haftamdayım cuma günü istedi doktor tekrar gideceğim inşallah duyarım sende bekle vajinal ultrasyonlan bakmadıysa zaten kesin değildir ve sorunlu gebelik olsa kanaman gelirdi bana sordu doktor yok dedim
Aycan16 Eflinisa bendede kanama vs yok vajinal baktırdım ben ama duyulmadı bebeğim 7mm olmuştu :( bende kanama vs yok hamilelik belirtilerim devam ediyor hiçbir değişiklik yok :( o yüzden çok üzülüyorum
SnglD Aycan16 Allah yardımcın olsun canım inşallah güzel haberlerle dönersin, bekle ama biraz daha ilk zamanlarda alttan muayene çok önerilmez ama iyi araştır Onuda, bana büyük ultrason diye birşey varmış oradan baktılar o zaman duyulmuştu
Aycan16 SnglD bu sefer alttan bakmadı doktorum üstten baktı ve pıt pıt bişi atıyor dedi 1 haftaya sonraya tekrar tandevu verdi inşallah duyarız haftaya
Bskrt Aycan16 ben 8. Haftada duydum Ve kendi doktorum duyamadı içim rahat etmedi acile gittm orda dinledik Bence biraz daha bekleyin
Hhhzzzlll3545 Handeaslan39 kotu dusunme rabbim insaallah bebisini sag saglim buyumesni nasip etsinn bende 6+6da duydum kalp atisini ama 8.50 mm di yani gidisati kitu gibi durmuyor bi cok arkadasimda 9 10.haftalarinda kalp atisini duyduklarinj soylediler ben kontrole giderken korkmamam icin sende korkma dua et ve sadece iyi dusun dualarimiz seninle 🙏
Aycan16 Hhhzzzlll3545 amin canım inşallah çok dikkatli ve kuvvetli beslenerek 1 haftayı geçirip bebeğimi sağ salim görürüm inşallah
Cemrenin-yavrulari Aycan16 canım benim seni gayet iyi anlıyorum rabbim yardımcın olsun benimde ilk gebeliğimde aynı sorunu yaşadım 6 haftalıkken kalp atışlarını duyamadık 1 hafta sonra tekrar baktı doktor ama hala gelişimi 6 haftalık ve kalp atışları yoktu kürtaj oldum. Sonra rabbim çokkk güzel bir evlat nasip etti bana şuan tekrar hamileyim 5 haftalık ve çok korkuyorum ilk çocuktaki sorunları yaşarım diye. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 🙏🏻 Ama bir hocaya gidebilirsin sübyan diye bir olay var o yüzden çocuk tutunamıyor olabilir. Ben ilkinden sonra muska yaptırdım 2. Sapasağlam doğdu. Rabbim yardımcın olsun 🙏🏻🙏🏻
deletedmom205 Cemrenin-yavrulari yorumunu okudum canım çok güzel yazmışsın ama bana düşmez ama hoca hacı muska nazar boncuğu işleri yaş bunlar bize fayda etmez en güzeli Rabbimden istememiz muska yaptırarak ondan ümit beklemiş olunuyor en güzelini en iyisini Allah'ım verir..ksra bakma tekrardan hatam varsa affola..
Cemrenin-yavrulari deletedmom205 yok canım Estağfirullah. Ama gerçekten sübyan var çocuk olması için yapılan bir muska değil o. Anne rahmindeki çocuğun tutunabilmesi için eğer bir kadında sübyan varsa çocuk tutunamıyor düşürüyor 😔 kitaplardada yazılı