Sodya REYHANdnmz yaaa bende de bi ağrı var çatı ağrısı mı bilemiyorum , çok yürüyünce oluyo genelde.22+5 im ben de. Kemiklerle mi alakaliymis yani
Sodya Naciyee yok kullanmiyorum , daha dogrusu bu agri bi kac kez oldu cok yuruyup gelince. Doktora mi soylemem gerekir yoksa kafama göre kullanmali miyim ?
Naciyee Sodya günde bir tane soda içebilirsiniz aslında kemikleriniz için iyi ama magnezyum için doktora danışın mutlaka kafanıza göre içmeyin
Nazyun Naciyee benim 2 aydır var o agrı magnezyum eksikliği ve yorulma demişti bana gerçektende kendimi yorduğum zaman agrıyor