REYHANdnmz Bende 27 haftalık oldum bugün 10 gündür sanırım çatı ağrısı çekiyorum:/ bugün kendi doktorum olmayan bir doktora gideceğim,çünkü 2 gün önce gece çok şiddetli agridi. Geçen hafta bu ağrı için gitmiştim doktora,geçer geçer dedi dinlemidi biel doğru düzgün. Okuduğum çoğu kişi magnezyum kullanmış,35. Haftalara kadar, ve çok faydasını görmüşler. Geçenki doktor neden yazmadı anlamadım. Bugün gittiğin doktora herşeyi soracağım, acaba zararlı mı da yazmadı. Yoksa herkes hamilelerinin en tatlı zamanları diyor ama ağrıdan zehir oldu hamilelik