İlk kez bi doktora gittim akif yılmazdan hiç memnun kalmadım !!! İlgisiz bir hastane danışmanları iyide doktor daha önemli sorduğum şeylere cevap vermiyo cinsiyet tahmini bile yapmadı bir dha gitmem asla mecburiyetten gittim doktorum var aslında acildi biraz canım aşırı sıkıldı o kadar para verdim yani yazık gerçekten yazık ! Dinleme sıfır kendi kendine konuşuyor