CanselAydin Arkadaşlar adet başlangıç tarihim 4 Mayıstı ama ben daha Regl olmadım. Testte alıp yapmadım. Sizce erken mi benim gibi olanlar var mı ?
Mihrac CanselAydin benimde 10 gün geçmişti yaptığımda çizgi net şekilde çıktı. Erken gebelik testleri var ondan almıştım .
Melekk8 CanselAydin canım tam test yapmak için en ideal zaman maşallah nasıl sabrettin doktorlarda regl 1 hafta geçikince yapın diyor
CanselAydin gunesligun ben emin olmak için bekledim çünkü ümitlenip negatif çıkınca üzülmek istemiyorum teşekkür ederim 🙏
bsra_22 gunesligun Benimde 3 gün geçtiğinde yaptım ama negatif çıktı 😞 bende mi beklesem acaba biraz daha
CanselAydin Melekk8 bu ilk değil 2 kere öyle olmuştu ama bu kadar kalmamıştı 4-5. Günde yapmıştım negatif çıkınca bekleyeceğim diye kendime karar verdim 😂 Eşim alalım test diye tutturdu ama ben bekleme taraftarı oldum
Deniz_20 CanselAydin iyi sabretmişsiniz ben sabredemezdim😂 gebelik varsa teste kesin çıkar vardır inşallah.
Mihrac CanselAydin mevsim geçişi olduğu için gecikmiş olabilir yada 3 gün daha bekle tekrar yap. hayırlısı neyse Allah onu nasip etsin inşallah.