Kaşıntınız olduğunda ciddiye alın arkadaşlar ihmal etmemek gerekir.Allah korusun daha da ilerlemeden çözüm bulunur en azından.Doktorum bana kolestaz olsaydın doğum olacaktı demişti.Ve o zaman 35/36 civarlarındaydım.Allah’ıma çok şükür testlerimde bir sıkıntı çıkmadı 5 günlük bir krem kullandım sonrası kaşıntım devam ettiği zamanda da bephantol’ün kaşıntı kremini kullandım ılık duş ve orjinal kantaron yağı uyguladım.