Arkadaşlar yaklaşık 1,5 aydır ben de aynı durumdayım. Özel enzimlere bakılan test de yapıldı, normal kan değerlerine de bakıldı. Çok şükür kolestrol çıkmadı. Şu an38+2 deyim. Cildiyeye de gittim iğne, krem, hap vs. Kullanıyorum biraz rahatlattı ama geçmedi. Doktor hamileliğin son döneminde çok kişide olduğunu söyledi. Doğum sonrası azalarak geçmeye başlıyormuş. Rabbim hepimize şifa versin.