Minikanne06 eşi tepki gösteriyor ama bırakamadığı için ne kadar söylese de boş bir yerde haftasini tam hatirlamiyorum canim ama son aylarda cok sıkıntı cekti, yaşlanma olayını da ilk defa ondan duydum aklımda kalmış o yüzden yazdım. Ama o hiç sigaradan oldu demedi, demek ki kabul etmek istemiyor diye düşünüyorum. Bu arada bebişi zayıf doğdu. Şimdi sağlıklı ama ilerde ne tür sağlık sorunları ile karşılaşır bilemiyorum inşallah olmaz ama en iyi ihtimalle sağlık sorunu yaşamasa da sigara kullanmaya illaki başlıcaktır ilerde. Bir arkadasımın da solunum yolları ile ilgili sürekli sıkıntı ceken bi cocugu var ki annesi hamileyken sigara içmiş. Allah tüm evlatları korusun illa herkeste olcak diye bişey yok, elbette içmeyende de sıkıntı olabilir ama yine de uzak durmak en güzeli