Minikanne06 sırf içinizi rahatlatmak için bu postu açmışsınız böyle yapmak yerine içmemeyi deneyin onun yerine meyve yiyin mesela gümde 1 paket içerdim ama 2 hamilelikte de anında bıraktım sanmayın bizim Çan’ımız istemiyor bizimki de patlıcan değil ama bebeklerim herşeyden önemli şuan göğsünüze dolan süt bile zehirli bunu bilin ve karar verin en fazla 1 hafta sıkıntı yaşarsınız o bişey olmaz diyen arkadaş varya bitane 4 cocuklu gülerek anlatıyor Onuda örnek almayın bence 🤬