Baharow ben devlet hastanesinde yaptım. Takipli doktorunuz olsa ne olacakki. Her gün defalarca yaptıkları şey doğum yaptırmak. Ebem sağolsun doğum anında tanıştık çok yardımcı oldu. Yap dediği şeyleri birebir yapınca doğum 5 dk sürdü. Öncesinde açılmam baya uzun sürdü. İçimden bittim ben açılma böyleyse doğum nasıldır kimbilir diye ama hiç düşündüğüm gibi olmadı. Hemde devlet hastanesine son aylarda geçtim. Herkes sanki uzun süredir tanışıyormuşuz gibi davrandı. Önceki senelerde mecburi kürtaj oldum bir özel hastanede. Doktorum iyiydi ama ebeler hemşireler çok suratsızdı. Kalk, giyin, otur bu şekilde konuştular hep o an ki üzüntümden bir şey diyemedim bile onlara. Kısaca önemli olan iyi insanlara, merhametli insanlara denk gelebilmek.