Deryy normal doğumda doktor değil ebe olur. Doktor keyfi başında bekler belki ucundan tutar :) Ki zaten hep iletişim hakindelerdir doktor ebe :) ellerinde telefon olur devamlı. Dua edin zaten ebe olsun. Herhangi sıkıntı durumda zateb sorumluluk doktordadir haberi olur hemen gelmek zorundadır, gelmezse başına kalacağını bilir ihalenin. Bu işin çocukluğumdan beri içinde olduğum için anlatıyorum. Annem teyzem kayinvalidem hepsi ebe :) içinizi ferah tutun insan sağlığı konu olunca böyle düşündüğünüz gbi basite alınmıyor bu işler. Doktor belki yeni uzmanlasmis genc tecrübesi yok siz doktor diye güveniyorsunuz ama ebeye bakınca güvenip güvenmeyeceginizi anlarsınız..