Tatlı gebişler herşeyi bu kadar kafanıza takmayın. Rabbim nasıl isterse neyi hayırlı görürse öyle olur. Elbette ki hrpimizin kaygısı bebeğim sağlıklı mı durumu ne içerde ne işler çeviriyor 😜 ama bunu sürekli düşünürsek hem gereksiz stres olur hem de bu süreci kendimize zehir ederiz. Ondan dolayı herşeyin hayırlısı. Bu arada bu stres durumu içinizi yiyip bitiren bir durum alıyorsa tavsiyem doktorunuza anlatıp gerekliyse psikolojik yardım almanızdır. Hepinize mutlu günler.