İkili test sonucu hamileliğini değiştircek senin yapman veya dikkat etmen gerekecek bir şey olmuyor. Eğer bebeğinin sağlık durumunu merak ediyorsan yaptır. Yok benim için her türlü kabul dersen yaptırma. Ben yaptırdım içim ferahladı. Ama bir yakınım yaptırdı riskli çıktı sonra 3 tede riskli çıktı stresten tansiyonu çıktı erken doğum yaptı. Şu an gayet sağlıklı 3 yaşında kızı var. Bu testler risk belirleme testi olduğu için net sonuç vermiyorlar. Umarım sağlıkla bebişini kucağına alırsın.