Şuan 24 yaşındayım ve 17 yıldır epilepsi hastasıyım daha önce keppra kullanıyordum gebelik düşündüğümü nöroloji doktorum ile görüştüm ilacımı değiştirdi epix ve folik asit kullanmaya başladım.Şuan 9 haftalık gebeyim gebeliği öğrendiğim ilk günden itibaren doktoruma danışmadan epix kullanmayı bıraktım.Hata mi yapıyorum kullanmalı mıyım onu da bilmiyorum.En son nöbetim 2020 Haziran ayında olmuştu ama ilaç kullanınca bebeğe birşey olacak diye korkuyorum.Epix kullanan anneler gebelikte de kullandınız mı ?