Seymak21 bende depakin chrono ve lamictal kullanıyordum 4 yıllık bir tedavi sürecim olmuştu. Hiç bir zaman nöbetim olmadı bırakalı 10 yıl oldu doktora gittim tekrar doğum için danışmaya ve bana normalde yapabilirsin sezeryanda dedi benim ayrıca beynimde araknoid kistim olduğu için epidural için izin vermediler normal doğumdaki basınç nöbeti tetikleyebilir dedi ayrıca genel anestezi 2 katı tetikleyebilir dedi benim için bir rapor yazdı ve onu kadın doğum doktoruma götüreceğim. 3.5 kilonun üstünde olursa bebek hekiminle konuş seni erken doğuma çeksinler dedi . Doğumu ve en çokta seni riske atmak istemem dedi bence her koşulda doktorunuzla görüşün öyle doğum planı yapın derim ben