Çok gecmis olsun bebeginizin dogmasi sizin ve bebeginiz icin en iyisi olmuş inanin. Ben gebelik tansiyonu nedeniyle 2 bebegimi kaybettim dogmadan kaybettim bu arada yanlis anlasilmasin erken dogum falan degildi gelismiyor bir sure sonra bebekler tansiyon bebeklerime zarar verdi. Şuan yeniden hamileyim 25 haftaligim doktor bana 30 da alicam dese hic tereddut etmeden al derim gebelik tansiyonunun tek caresi dogum. Allah yardimcimiz olsun bebeginiz sag saglim dogmuş çok şükür saglikla büyüsün 🤲😊