Lylaars Kizlar hamilelikte coraspirni kaçıncı haftada bıraktınız iğne doguma kadar ama bir yandan da aspirini bırakmaya korkuyorum acikcasi
azizehazal Lylaars ben 3.5 aylık aylık kadar oksapar kullandım. Doktorum bırak dedi. Şu an 8.aya girdik. Farklı iki doktorda muayene oluyorum biri kullan diğeri gerek yok diyor. Ben de napicam bilmiyorum
Baranhande Lylaars 36 ya kadar corasprin kullandım 36dan itibaren oksapara geçtim ama vururken sıvısı inanılmaz yakıyor ağlama derecesine geliyorum. Bilmiyorum 3 hafta daha dayanmam lazım .
Lylaars azizehazal yani demekki sizde pıhtılaşma yok o yüzden sorun olacağını sanmıyorum inşallah tabiki
Ssde Oksapar doguma kadar kullanicakmisim coraspirin 36 .haftaya kadar dedi doktorum suan 29 haftaligim
Lylaars Ssde bana 34 e kadar kullanacak sin dedi aspirini acaba kullanmaya devam mı etsem sorun olur mu
Lylaars Baranhande alışıyor insan canim ben basindn beri aspirin ve oksapar kullanıyorum alışıyor insan bebekler sağlıklı olsun da
esma2197- Baranhande o sızıyı 6 aydır çeken ben ve iğne fobim var göbekten vuruluyorum her yerim mosmor 🥺😢
Aasnr Haftadayım 40 çıkana kadar kullanacaksın dedi oksapar 4000 kullanıyorum covid geçirdim ondan dolayı 10 tane kullandım daha sonra bacak ağrısı şikayetiyle gittim ve venöz yetmezliği çıktı ondan dolayı doğumdan sonraya kadar kullanmam gerektiğini söyledi
Pinaray0309 Aasnr merhaba d dimer değeriniz yuksekmiydi doğumda bende yarın yatıcam d dimer yüksek riskli dedi doktor bana korktum açıkçası oksapari 2 hafta önce bırakmıştım
Lylaars bir_pasa_annesi sağlıkla kucak la ri miza alalim insallah ama siz iğneyi kullanmaya devam ettiniz değil mi
Smyy3496 bir_pasa_annesi ben de iğne kullanıyorum da, doğumda sıkıntı oluyor mu kan çok cıvık oluyor sonuçta?