Herkese merhabalar 27+2günlük ikiz gebeyim dün idrar tahlili yaptırmıştım WBC (lök) değerim 36çıkmış ondan öncede 3hafta önce 24 dü ben gebelikten öncede idrar yolu enfeksiyonu çok yaşıyodum bol suda içiyorum ama doktorum bu değerleri çok önemsemiyo normal diyo sadece tek içimlik toz veriyo oda bi işe yaramıyo sizin de var mı buna benzer durumunuz bide idrArda yanma ağrı acıma gibi sıkıntılarım yok sadece mesanemde çok fazla baskı hissediyorum ve sürekli tuvalet ihtiyacım var gibi hissedip tuvalete gidiyorum zaten ikiz olduğu için erken doğum riskim hep var bide bu enfeksiyondan olur diye korkuyorum yarın bu sonuçları tekrar atıp farklı bi ilaç istiycem