Benimde bir sorum var benim hiç bir farklı akıntı ve akıntıda koku yok idrarda lökosit çıkmıştı kültür testi yaptırdım üreme çıkmadı doktorda akıntıdan dolayı lökosit çıkmıştır dedi gyno-fem fitil verdi ama ilacın içeriğinde gebelikte kullanımı önerilmez diyor kullansam mı bilemedim kullanan var mı aranızda?