Her enfeksiyon mantar kaşıntı postlarına yazıyorum. Yok bacım geçmiyor yapmadığım şey kalmadı yok yok. Şeyim kabarmış başka hal almış artık oturamıyorum uzanamıyorum uyuyamıyorum hayatım zından oldu. Doğumdan sonra geçer diyorlar hepsi bu. Ölüyorum ya ölüyorum. Yine fitil ve krem verdi doktor yahu denemedim herşeyiii sirkeli su , udi yağı, çörek otu yağı, fitiller, kremler, ilaçlar. Yok geçmiyor bir an sakinler gibi oluyor sonra yine aynı. Bıktım.