Kızlar simdi bi soru soracağım yarın günüm doluyor bitiyor 40 hafta oluyoruz ve benim kontrolüm var sancım veya acilmam çıkar mi bilmiyorum ama çıkarsa alır zaten doğuma bana ben 40+5e kadar bekletiyorum genelde dedi doktorum ama yarin sanci vs bisi cikmazsa ve ben doktora alalim dersem alicak belki sizce ben pazartesiyi bekleyeyim mi yoksa yarin sancim olmasa bile vajinal fitille yarın baslat mi diyim pazartesiye kadar olmazsa zaten o da vajinal fitille baslatcak doğumu sizce napayim bekleyeyim mi yarın yatış mi isteyeyim bişey bilmiyorum fikir verir misiniz?