Berenibeklerken aynısı bendede oldu tam 6 haftamda kanamam oldu sonra hep leke oldu zaten onun tedirginliğiyle cogu zaman yattım tam bitti iiym biraz hava alım diye dısarı cıktım gene oldu 10. Haftaya kadar leke seklinde olmustu myomlarımda vardı ondan kaynaklımıydı tam nedeni belli degil ama oyuzdende cok ılac kullandım 12 hafta plesantan biraz asagıda dedi doktor 21+4 lerde detaylı ultrasonda rahım agzında minimal hunılesme var dedi doktor sıkı takip dedi ıkı hafta sonrada serklaj oldum buyuzden sanırım sureklı yatmaktanda bıbreklerde bıraz genişleme basladı 🤦♀️İlk ufak bi bobrek agrısı yuzunden gıttıgımdede nst sancı cıkmmıstı oda cok korkuttu beni siz hangi ilaçları kullanıyorsunuz